FAQ - Często zadawane pytania
Jak mogę złożyć zamówienie online?
Możesz przejść do żądanego artykułu za pomocą paska wyszukiwania lub kategorii.
Kliknij przycisk "Dodaj do koszyka" i dodaj żądany produkt do listy zakupów. Aby sfinalizować zakup, przejdź do koszyka (w prawym górnym rogu) i sprawdź szczegóły zamówienia. Następnie kliknij przycisk "Do kasy", aby kontynuować proces składania zamówienia. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się do naszego sklepu i sfinalizować zamówienie. Możesz utworzyć konto klienta i w ten sposób uzyskać optymalny przegląd swoich danych lub złożyć zamówienie za pośrednictwem konta gościa (pamiętaj, że jeśli złożysz zamówienie jako gość, będziesz musiał ponownie wprowadzić swoje dane, jeśli złożysz kolejne zamówienie).
Zaznacz żądany adres rozliczeniowy i adres dostawy. Wybierz żądaną metodę płatności. Sfinalizuj zamówienie, akceptując nasze ogólne warunki i potwierdzając zamówienie przyciskiem "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty".
Po złożeniu zamówienia otrzymasz odpowiednie potwierdzenie pocztą elektroniczną i zostaniesz automatycznie poinformowany o statusie zamówienia. Korzystając z linku do numeru śledzenia naszego partnera wysyłkowego, możesz łatwo śledzić swoją przesyłkę w dowolnym momencie. W przypadku wysyłki towarów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu śledzenia przesyłki.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:
Tel: +29 741 00 50 do 52 (poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00)
Mail: sklep@rolos.com.pl
Masz firmę / potrzebujesz faktury VAT (nie Klarna)?
Jako klient komercyjny (z licencją handlową) możesz korzystać z naszego sklepu B2B.
Zarejestruj się pod następującym linkiem https://b2b-drogowka.horizont.com.pl lub użyj przycisku "Przejdź do sklepu B2B" w prawym górnym rogu bieżącego widoku. Nasz zespół sprzedaży sprawdzi rejestrację. Po sprawdzeniu otrzymasz informację zwrotną pocztą elektroniczną. Następnie możesz zalogować się do sklepu w dowolnym momencie przy użyciu wybranych danych użytkownika. Sprawdzanie odbywa się ręcznie i zajmuje trochę czasu, dlatego prosimy o cierpliwość.
Prosimy o oczekiwanie w tym czasie i nie składanie zamówień w obszarze B2C.
Jak mogę zmienić dane klienta?
Aby zmienić dane klienta, zaloguj się przy użyciu danych dostępu i wybierz obszar "Dane osobowe". W tym obszarze można również zmienić hasło.
Pamiętaj, że ta opcja jest dostępna tylko wtedy, gdy utworzyłeś konto klienta i nie złożyłeś zamówienia za pośrednictwem konta gościa.
Zapomniałem hasła, co mogę zrobić?
Możesz utworzyć nowe hasło za pomocą przycisku "Resetuj hasło". Aby to zrobić, wprowadź adres e-mail użyty do rejestracji w naszym sklepie. Skorzystaj z linku, który automatycznie otrzymasz od nas e-mailem, aby ustawić nowe hasło.
Jakie opcje płatności są dla mnie dostępne?
Oferujemy szeroki zakres opcji płatności - kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji:
https://drogownictwohorizont.com.pl/Metanavigation/płatnosc-za-wysylke
Jak długo trwa wysyłka i czy produkty są dostępne w magazynie?
Czas wysyłki towarów różni się w zależności od miejsca przechowywania, produktu i kraju dostawy. Dostępność jest wyświetlana na stronie danego produktu.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Po wysłaniu towarów otrzymasz wiadomość e-mail z osobistym numerem przesyłki. Możesz użyć tego numeru, aby sprawdzić status swojej przesyłki i śledzić ją.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Jeśli chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany lub anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży tak szybko, jak to możliwe (tel.: + 29 741 00 50 do 52 (e-mail: sklep@rolos.com.pl) - chętnie Ci pomożemy.
Jeśli anulowanie zamówienia nie jest już możliwe, należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować o tym nasz dział sprzedaży - zostanie ona automatycznie zwrócona do nas.
Za pośrednictwem którego dostawcy moje towary zostaną wysłane?
Przesyłki wysyłamy we współpracy z DPD / wybranymi spedytorami.
Czy oferowana jest wysyłka do Paczkomatu?
Tak. Wysyłamy nasze paczki za pośrednictwem DPD i oferujemy wysyłki do Paczkomatu.
Czy możliwa jest dostawa ekspresowa?
Nie. Nie oferujemy ekspresowej dostawy naszych towarów.
Czy moje dane osobowe są bezpiecznie przechowywane?
Poufne traktowanie danych osobowych ma dla nas ogromne znaczenie. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych można znaleźć pod poniższym linkiem:
https://drogownictwo.horizont.com.pl/Metanavigation/ochrona-danych
Kody rabatowe
Jeśli chcesz zrealizować kod kuponu z jednej z naszych promocji, możesz to zrobić bezpośrednio w koszyku. Wypełnij pole "Kod rabatowy" i naciśnij przycisk "Zrealizuj". Kwota faktury zostanie zaktualizowana automatycznie.
Moje zamówienie jest niekompletne / wadliwe - co powinienem zrobić?
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Prosimy o kontakt z naszym zespołem sprzedaży pod numerem + 29 741 00 50 do 52 lub przesłanie wiadomości e-mail na adres sklep@rolos.com.pl. Z przyjemnością udzielimy natychmiastowej pomocy.
Masz więcej pytań lub potrzebujesz porady dotyczącej naszych produktów?
Nasz zespół sprzedaży służy Państwu pomocą i radą we wszystkich kwestiach. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem + 29 741 00 50 do 52 lub mailowy pod adresem sklep@rolos.com.pl. Czekamy na Państwa wiadomości!