Horizont E-Mail

biuro@rolos.com.pl

Horizont Phone

+48 (0) 297 423 339

Polityka Prywatności

O ile niniejsza Polityka Prywatności nie stanowi inaczej, udostępnienie Państwa danych osobowych nie jest wymogiem prawnym ani umownym, ani też nie jest niezbędne do zawarcia umowy. Nie są Państwo zobowiązani do podawania danych, a ich brak nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji, chyba że w poniższych procesach przetwarzania danych wskazano inaczej. Dane osobowe to wszelkie informacje odnoszące się do zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

Pliki dziennika serwera (Server-Logfiles)

Mogą Państwo odwiedzać naszą stronę internetową bez konieczności podawania jakichkolwiek danych osobowych. Przy każdym dostępie do naszej strony, Państwa przeglądarka internetowa przesyła dane dotyczące użytkowania do nas lub do naszego dostawcy usług hostingowych/IT. Dane te są przechowywane w plikach protokołu (tzw. Server-Logfiles). Obejmują one m.in. nazwę wywołanej strony, datę i godzinę dostępu, adres IP, ilość przesłanych danych oraz dostawcę usług internetowych. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w oparciu o nasz nadrzędny uzasadniony interes w zapewnieniu bezawaryjnego działania naszej strony internetowej oraz w celu ciągłego ulepszania naszej oferty.

Kontakt

Administrator Danych/Inspektor Ochrony Danych W razie pytań prosimy o kontakt. Administratorem danych dla Horizont Rolos Sp. z o.o. jest: Steffen Müller, Homberger Weg 4 - 6, 34497 Korbach, Niemcy, 05631 565 0, info@horizont.com

Z naszym Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo skontaktować bezpośrednio pod adresem: datenschutz@horizont.com

Przetwarzanie danych w ramach systemu ochrony sygnalistów

Jeżeli przekazują Państwo wewnętrznemu punktowi zgłoszeń informacje w ramach utworzonego systemu ochrony sygnalistów, zbieramy Państwa dane osobowe (imię i nazwisko, elektroniczne dane kontaktowe, adres, treść wiadomości, informacje o naruszeniach w rozumieniu § 3 ust. 3 HinSchG, informacje o tożsamości osób chronionych zgodnie z HinSchG) wyłącznie w zakresie przez Państwa udostępnionym. Przetwarzanie danych służy realizacji zadań, obowiązków i praw wewnętrznego punktu zgłoszeń, które zostały mu przypisane przez HinSchG. Przetwarzanie danych odbywa się w celu wypełnienia obowiązku prawnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z § 10 HinSchG. Państwa dane zostaną następnie usunięte z zachowaniem ustawowych terminów przechowywania (3 lata po zakończeniu postępowania w rozumieniu § 18 HinSchG).

Inicjatywny kontakt klienta drogą e-mailową

Jeśli nawiążą Państwo z nami kontakt biznesowy drogą e-mailową z własnej inicjatywy, zbieramy Państwa dane osobowe (imię i nazwisko, adres e-mail, treść wiadomości) wyłącznie w zakresie przez Państwa udostępnionym. Przetwarzanie danych służy obsłudze i odpowiedzi na Państwa zapytanie kontaktowe. Jeśli nawiązanie kontaktu służy realizacji działań przedumownych (np. doradztwo w przypadku zainteresowania zakupem, przygotowanie oferty) lub dotyczy już zawartej między Państwem a nami umowy, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Jeśli nawiązanie kontaktu następuje z innych powodów, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w oparciu o nasz nadrzędny uzasadniony interes w obsłudze i odpowiedzi na Państwa zapytanie. W takim przypadku mają Państwo prawo, z przyczyn wynikających z Państwa szczególnej sytuacji, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Państwa dotyczących, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Państwa adres e-mail wykorzystujemy wyłącznie do obsługi Państwa zapytania. Państwa dane zostaną następnie usunięte z zachowaniem ustawowych terminów przechowywania, chyba że wyrazili Państwo zgodę na dalsze przetwarzanie i wykorzystywanie.

Zbieranie i przetwarzanie danych podczas korzystania z formularza kontaktowego

Podczas korzystania z formularza kontaktowego zbieramy Państwa dane osobowe (imię i nazwisko, adres e-mail, treść wiadomości) wyłącznie w zakresie przez Państwa udostępnionym. Przetwarzanie danych służy nawiązaniu kontaktu. Jeśli nawiązanie kontaktu służy realizacji działań przedumownych (np. doradztwo w przypadku zainteresowania zakupem, przygotowanie oferty) lub dotyczy już zawartej między Państwem a nami umowy, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Jeśli nawiązanie kontaktu następuje z innych powodów, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w oparciu o nasz nadrzędny uzasadniony interes w obsłudze i odpowiedzi na Państwa zapytanie. W takim przypadku mają Państwo prawo, z przyczyn wynikających z Państwa szczególnej sytuacji, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Państwa dotyczących, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Państwa adres e-mail wykorzystujemy wyłącznie do obsługi Państwa zapytania. Państwa dane zostaną następnie usunięte z zachowaniem ustawowych terminów przechowywania, chyba że wyrazili Państwo zgodę na dalsze przetwarzanie i wykorzystywanie.

Zbieranie i przetwarzanie danych podczas składania wniosków drogą e-mailową

Odwiedzający stronę mogą, w przypadku zainteresowania wolnymi wakatami ogłoszonymi na naszej stronie internetowej, składać wnioski drogą e-mailową. W tym celu zbieramy Państwa dane osobowe wyłącznie w zakresie przez Państwa udostępnionym. Obejmuje to Państwa dane kontaktowe (np. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu), informacje dotyczące Państwa kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, informacje dotyczące dalszego kształcenia zawodowego oraz dowody dotyczące osiągnięć. Przetwarzanie danych służy nawiązaniu kontaktu i podjęciu decyzji o nawiązaniu z Państwem stosunku pracy. Podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z § 26 ust. 1 BDSG w celu realizacji działań przedumownych (przebieg procesu rekrutacyjnego jako nawiązanie umowy o pracę). W przypadku, gdy udzielili nam Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu włączenia do naszej bazy kandydatów, np. poprzez zaznaczenie pola wyboru, przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Mogą Państwo w każdej chwili wycofać swoją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W przypadku, gdy w ramach procesu rekrutacyjnego zbierane są szczególne kategorie danych osobowych w rozumieniu art. 9 ust. 1 RODO, takie jak np. informacje o stopniu niepełnosprawności, odbywa się to na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO, abyśmy mogli wykonywać prawa wynikające z prawa pracy oraz prawa zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej oraz wypełniać nasze związane z tym obowiązki. Przechowujemy Państwa dane osobowe tak długo, jak jest to niezbędne do podjęcia decyzji o Państwa aplikacji. Państwa dane zostaną następnie usunięte najpóźniej po sześciu miesiącach, chyba że wyrazili Państwo zgodę na dalsze przetwarzanie i wykorzystywanie. Jeżeli po zakończeniu procesu rekrutacyjnego dojdzie do nawiązania stosunku pracy, udostępnione dane będą dalej przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z § 26 ust. 1 BDSG w celach realizacji stosunku pracy, a następnie zostaną przeniesione do akt osobowych.

Zbieranie i przetwarzanie danych podczas korzystania z formularza aplikacyjnego

Podczas korzystania z formularza aplikacyjnego zbieramy Państwa dane osobowe wyłącznie w zakresie przez Państwa udostępnionym. Obejmuje to Państwa dane kontaktowe (np. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu), informacje dotyczące Państwa kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, informacje dotyczące dalszego kształcenia zawodowego oraz dowody dotyczące osiągnięć. Przetwarzanie danych służy nawiązaniu kontaktu i podjęciu decyzji o nawiązaniu z Państwem stosunku pracy. Podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z § 26 ust. 1 BDSG w celu realizacji działań przedumownych (przebieg procesu rekrutacyjnego jako nawiązanie umowy o pracę). W przypadku, gdy udzielili nam Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu włączenia do naszej bazy kandydatów, np. poprzez zaznaczenie pola wyboru, przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Mogą Państwo w każdej chwili wycofać swoją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W przypadku, gdy w ramach procesu rekrutacyjnego zbierane są szczególne kategorie danych osobowych w rozumieniu art. 9 ust. 1 RODO, takie jak np. informacje o stopniu niepełnosprawności, odbywa się to na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO, abyśmy mogli wykonywać prawa wynikające z prawa pracy oraz prawa zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej oraz wypełniać nasze związane z tym obowiązki. Przechowujemy Państwa dane osobowe tak długo, jak jest to niezbędne do podjęcia decyzji o Państwa aplikacji. Państwa dane zostaną następnie usunięte najpóźniej po sześciu miesiącach, chyba że wyrazili Państwo zgodę na dalsze przetwarzanie i wykorzystywanie. Jeżeli po zakończeniu procesu rekrutacyjnego dojdzie do nawiązania stosunku pracy, udostępnione dane będą dalej przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z § 26 ust. 1 BDSG w celach realizacji stosunku pracy, a następnie zostaną przeniesione do akt osobowych.

Korzystanie z WeTransfer

Korzystamy z usługi WeTransfer firmy WeTransfer B.V. (Willem Fenengastraat 19, 1096 BL Amsterdam, Holandia; „WeTransfer”), aby na Państwa życzenie przesyłać pliki o rozmiarze do 2 GB. Korzystanie z tej usługi służy przesyłaniu dużych plików w wysokiej jakości. W tym celu przekazujemy Państwa adres e-mail oraz plik do przesłania do WeTransfer. WeTransfer generuje link do pobrania, który jest wysyłany do Państwa i do nas drogą e-mailową. Dane są szyfrowane podczas przesyłania i przechowywania przez WeTransfer i mogą być pobrane tylko za pośrednictwem linku do pobrania. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane na serwery WeTransfer w USA i tam (częściowo niezaszyfrowane) tymczasowo przechowywane. Dla USA istnieje decyzja Komisji UE o adekwatności, Trans-Atlantic Data Privacy Framework (TADPF). WeTransfer nie jest certyfikowany zgodnie z TADPF. Przekazywanie danych odbywa się m.in. na podstawie standardowych klauzul umownych jako odpowiednich gwarancji ochrony danych osobowych, dostępnych pod adresem: https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc_de. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO za Państwa zgodą, o ile wyraźnie zgodzili się Państwo na korzystanie z WeTransfer. Zgodę można w każdej chwili wycofać, informując nas o tym, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat ochrony danych podczas korzystania z WeTransfer znajdą Państwo pod adresem: https://wetransfer.com/legal/privacy.

Konto Klienta | Zamówienia

Konto Klienta Przy zakładaniu konta klienta zbieramy Państwa dane osobowe w zakresie tam wskazanym. Przetwarzanie danych służy poprawie Państwa doświadczeń zakupowych i uproszczeniu realizacji zamówień. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO za Państwa zgodą. Mogą Państwo w każdej chwili wycofać swoją zgodę, informując nas o tym, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Państwa konto klienta zostanie następnie usunięte.

Zbieranie, przetwarzanie i przekazywanie danych osobowych przy zamówieniach Przy składaniu zamówienia zbieramy i przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji i obsługi Państwa zamówienia oraz do obsługi Państwa zapytań. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy. Brak podania danych skutkuje niemożnością zawarcia umowy. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO i jest niezbędne do wykonania umowy z Państwem. Państwa dane są przekazywane np. firmom kurierskim, dostawcom dropshippingu/fulfillmentu, dostawcom usług płatniczych, dostawcom usług do obsługi zamówień i dostawcom usług IT. We wszystkich przypadkach ściśle przestrzegamy przepisów ustawowych. Zakres przekazywania danych jest ograniczony do minimum.

Reklama

Wykorzystanie adresu e-mail do wysyłania newsletterów Państwa adres e-mail wykorzystujemy niezależnie od realizacji umowy wyłącznie do własnych celów reklamowych w celu wysyłki newslettera, o ile wyrazili Państwo na to wyraźną zgodę. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO za Państwa zgodą. Zgodę można w każdej chwili wycofać, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Mogą Państwo w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji newslettera, korzystając z odpowiedniego linku w newsletterze lub informując nas o tym. Państwa adres e-mail zostanie następnie usunięty z listy dystrybucyjnej.

Korzystanie z CleverReach Do wysyłki newslettera korzystamy z usługi CleverReach GmbH & Co. KG (Schafjückenweg 2, 26180 Rastede; „CleverReach”) w ramach przetwarzania powierzonego. Przekazujemy CleverReach informacje udostępnione przez Państwa podczas rejestracji do newslettera (adres e-mail, ewentualnie imię i nazwisko). Przetwarzanie danych służy wysyłce newslettera i jego ocenie statystycznej. W celu oceny kampanii newsletterowych, wysyłane newslettery zawierają grafikę o rozmiarze 1x1 piksel (piksel śledzący) lub link śledzący. Dzięki temu możemy ustalić, czy otworzyli Państwo newsletter i czy kliknęli Państwo ewentualnie zintegrowane linki. Dzięki śledzeniu konwersji możemy analizować, czy np. dokonano zakupu po kliknięciu linku w newsletterze lub czy zarejestrowali się Państwo na naszej stronie internetowej. W związku z tym zbieramy Państwa dane osobowe, takie jak adres IP, typ przeglądarki i urządzenia oraz czas. Na podstawie tych danych można tworzyć profile użytkowania pod pseudonimem. Zebrane dane nie są wykorzystywane do osobistej identyfikacji Państwa. Zebrane dane są wykorzystywane wyłącznie do statystycznej oceny w celu ulepszania kampanii newsletterowych. Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w oparciu o nasz nadrzędny uzasadniony interes w ukierunkowanym, reklamowym i przyjaznym dla użytkownika systemie newsletterowym. Mają Państwo prawo, z przyczyn wynikających z Państwa szczególnej sytuacji, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Państwa dotyczących. Więcej informacji oraz politykę prywatności Cleverreach znajdą Państwo pod adresem: https://www.cleverreach.com/de-de/datenschutz/ oraz https://www.cleverreach.com/de-de/newsletter-tool/newsletter-reporting/.

 

Dostawca Usług Wysyłkowych | Gospodarka Magazynowa

Przekazywanie adresu e-mail firmie kurierskiej w celu informowania o statusie wysyłki Państwa adres e-mail przekazujemy firmie transportowej w ramach realizacji umowy, o ile wyrazili Państwo na to wyraźną zgodę w procesie zamówienia. Przekazanie służy celowi informowania Państwa drogą e-mailową o statusie wysyłki. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO za Państwa zgodą. Zgodę można w każdej chwili wycofać, informując nas lub firmę transportową, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Korzystanie z zewnętrznego systemu zarządzania magazynem Do realizacji umowy korzystamy z systemu zarządzania magazynem w ramach przetwarzania powierzonego. W tym celu Państwa dane osobowe zebrane w ramach zamówienia są przekazywane do: Pimcore hostowany na AWS przez Blackbit digital Commerce GmbH, Ernst-Ruhstrat-Straße 6, 37079 Göttingen. Przetwarzanie Państwa danych osobowych służy realizacji zawartej z Państwem umowy i odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Dostawcy Usług Płatniczych

Korzystanie z dostawcy usług płatniczych Stripe Na naszej stronie internetowej korzystamy z usługi płatniczej Stripe firmy Stripe Payments Europe Ltd., 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, Irlandia). Przetwarzanie danych służy celowi umożliwienia Państwu płatności za pośrednictwem tej usługi. Wybierając i korzystając ze Stripe, dane niezbędne do realizacji płatności są przekazywane do Stripe w celu wykonania z Państwem umowy z wybraną metodą płatności. Przetwarzanie to odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Stripe zastrzega sobie prawo do ewentualnego uzyskania informacji o zdolności kredytowej na podstawie matematyczno-statystycznych procedur z wykorzystaniem agencji informacji kredytowej. W tym celu Stripe przekazuje dane osobowe niezbędne do oceny zdolności kredytowej do agencji informacji kredytowej i wykorzystuje otrzymane informacje o statystycznym prawdopodobieństwie niewykonania płatności do wyważonej decyzji o nawiązaniu, realizacji lub zakończeniu stosunku umownego. Ocena zdolności kredytowej może zawierać wartości prawdopodobieństwa (wartości scoringowe), które są obliczane na podstawie naukowo uznanych matematyczno-statystycznych procedur, a w ich obliczeniach uwzględniane są m.in. dane adresowe. Państwa uzasadnione interesy są uwzględniane zgodnie z przepisami prawa. Przetwarzanie danych służy celowi oceny zdolności kredytowej w celu nawiązania umowy. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w oparciu o nasz nadrzędny uzasadniony interes w ochronie przed niewykonaniem płatności, gdy Stripe dokonuje płatności z góry. Mają Państwo prawo, z przyczyn wynikających z Państwa szczególnej sytuacji, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Państwa dotyczących, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO, poprzez powiadomienie Stripe. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy z wybraną przez Państwa metodą płatności. Brak podania danych skutkuje niemożnością zawarcia umowy z wybraną przez Państwa metodą płatności. Wszystkie transakcje Stripe podlegają polityce prywatności Stripe. Znajdą ją Państwo pod adresem https://stripe.com/de/privacy.

Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane w przeglądarce internetowej lub przez przeglądarkę internetową w systemie komputerowym użytkownika. Gdy użytkownik wywołuje stronę internetową, plik cookie może zostać zapisany w systemie operacyjnym użytkownika. Ten plik cookie zawiera charakterystyczny ciąg znaków, który umożliwia jednoznaczną identyfikację przeglądarki przy ponownym wywołaniu strony internetowej.

Cookies są przechowywane na Państwa komputerze. Mają Państwo zatem pełną kontrolę nad wykorzystaniem plików cookie. Poprzez wybór odpowiednich ustawień technicznych w Państwa przeglądarce internetowej mogą Państwo zostać powiadomieni przed ustawieniem plików cookie i indywidualnie decydować o ich akceptacji, a także zapobiegać przechowywaniu plików cookie i przesyłaniu zawartych w nich danych. Już zapisane pliki cookie można w każdej chwili usunąć. Zwracamy jednak uwagę, że w takim przypadku mogą Państwo nie być w stanie w pełni korzystać ze wszystkich funkcji tej strony internetowej.

Pod poniższymi linkami mogą Państwo dowiedzieć się, jak zarządzać (m.in. wyłączać) pliki cookie w najważniejszych przeglądarkach: Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=pl Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/de-de/microsoft-edge/cookies-in-microsoft-edge-lB6schen-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09 Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/de/kb/cookies-erlauben-und-ablehnen Safari: https://support.apple.com/de-de/guide/safari/manage-cookies-and-website-data-sfri11471/mac

Technicznie niezbędne pliki cookie O ile poniżej w polityce prywatności nie wskazano inaczej, używamy tych technicznie niezbędnych plików cookie wyłącznie w celu uczynienia naszej oferty bardziej przyjazną dla użytkownika, efektywną i bezpieczną. Ponadto pliki cookie umożliwiają naszym systemom rozpoznanie Państwa przeglądarki nawet po zmianie strony i oferowanie Państwu usług. Niektóre funkcje naszej strony internetowej nie mogą być oferowane bez użycia plików cookie. W tym celu konieczne jest ponowne rozpoznanie przeglądarki nawet po zmianie strony. Korzystanie z plików cookie lub podobnych technologii odbywa się na podstawie § 25 ust. 2 TDDDG. Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w oparciu o nasz nadrzędny uzasadniony interes w zapewnieniu optymalnej funkcjonalności strony internetowej oraz przyjaznego dla użytkownika i efektywnego kształtowania naszej oferty. Mają Państwo prawo, z przyczyn wynikających z Państwa szczególnej sytuacji, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Państwa dotyczących.

Korzystanie z Usercentrics Na naszej stronie internetowej korzystamy z narzędzia do zarządzania zgodami Usercentrics firmy Usercentrics GmbH (Rosenthal 4, 80331, Monachium; „Usercentrics”). Narzędzie to umożliwia Państwu wyrażanie zgód na przetwarzanie danych za pośrednictwem strony internetowej, w szczególności na ustawianie plików cookie, a także korzystanie z prawa do wycofania już udzielonych zgód. Przetwarzanie danych służy celowi uzyskiwania i dokumentowania niezbędnych zgód na przetwarzanie danych, a tym samym przestrzegania obowiązków prawnych. W tym celu mogą być wykorzystywane pliki cookie. Mogą być zbierane i przekazywane do Usercentrics m.in. następujące informacje: data i godzina wywołania strony, informacje o używanej przeglądarce i urządzeniu, anonimowy adres IP, dane opt-in i opt-out. Usercentrics korzysta z Google Cloud Platform firmy Google Ireland Limited, co może skutkować przekazywaniem Państwa danych do USA. Dla USA nie istnieje decyzja Komisji UE o adekwatności. Przekazywanie danych odbywa się m.in. na podstawie standardowych klauzul umownych jako odpowiednich gwarancji ochrony danych osobowych, dostępnych pod adresem: https://policies.google.com/privacy/frameworks. Przetwarzanie danych odbywa się w celu wypełnienia obowiązku prawnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dowód wycofania wcześniej udzielonej zgody jest przechowywany przez okres trzech lat. Więcej informacji na temat ochrony danych w Usercentrics znajdą Państwo pod adresem: https://usercentrics.com/privacy-policy/.

Analiza | Śledzenie Reklam

Korzystanie z Google Analytics 4 Na naszej stronie internetowej korzystamy z usługi analizy internetowej Google Analytics firmy Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia; „Google”). Przetwarzanie danych służy celowi analizy tej strony internetowej i jej użytkowników oraz do celów marketingowych i reklamowych. W tym celu Google, w imieniu operatora tej strony internetowej, będzie wykorzystywać uzyskane informacje do oceny Państwa korzystania ze strony internetowej, do sporządzania raportów dotyczących aktywności na stronie internetowej oraz do świadczenia innych usług związanych z korzystaniem ze strony internetowej i Internetu na rzecz operatora strony internetowej. Mogą być zbierane m.in. następujące informacje: adres IP, data i godzina wywołania strony, ścieżka kliknięć, informacje o używanej przeglądarce i urządzeniu, odwiedzone strony, adres URL odsyłający (strona internetowa, z której Państwo weszli na naszą stronę), dane o lokalizacji, aktywność zakupowa. Państwa dane mogą być łączone przez Google z innymi danymi, takimi jak historia wyszukiwania, Państwa osobiste konta, dane dotyczące użytkowania innych urządzeń i wszelkie inne dane, które Google posiada na Państwa temat.

Państwa adres IP jest wcześniej przez nas skracany na naszych własnych serwerach. Google otrzymuje w ten sposób wyłącznie dane pseudonimizowane.

Google wykorzystuje technologie takie jak pliki cookie, pamięć masową przeglądarki i piksele śledzące, które umożliwiają analizę Państwa korzystania ze strony internetowej. Korzystanie z plików cookie lub podobnych technologii odbywa się za Państwa zgodą na podstawie § 25 ust. 1 zd. 1 TDDDG w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.