Amortyzator uderzeniowy TMA dla prędkości 100 km/h – sztywna strzałka świetlna
- Przetestowane przez TÜV Rheinland na poziomach testowych od 3-50 do 3-54 normy NCHRP 350 dla prędkości 100 km/h.
- spełnia wymogi dyrektywy maszynowej 2006/42/WE
- Odporna na korozję i wodoszczelna konstrukcja
TMA 100K ze sztywną podświetlaną strzałką
Poduszka udarowa do montażu na ciężarówce z podświetlaną strzałką
Poduszka udarowa
- Elektrohydrauliczne urządzenie do podnoszenia i opuszczania
- Przetestowane przez TÜV Rheinland na poziomach testowych od 3-50 do 3-54 normy NCHRP 350 dla prędkości 100 km/h
- Spełnia wymogi dyrektywy maszynowej 2006/42/WE
- Konstrukcja odporna na korozję i wodoszczelna
- Kompletne oświetlenie pojazdu w stanie roboczym i transportowym
Podświetlana strzałka
- 25x RS2000 plus reflektor kierunkowy LED
- 2x MS340 plus kierunkowy reflektor ostrzegawczy LED
- Folia włazu typu RA2C
- Elektrycznie regulowana strzałka obrotowa
- Reflektor przetestowany przez BASt, kompletna konstrukcja zgodna ze znakami ostrzegawczymi TL
Jednostka sterująca
- horizont Jednostka sterująca do sterowania wszystkimi funkcjami
- Pilot przewodowy (radio opcjonalnie za dodatkową opłatą)
- Dodatkowe sterowanie TMA za pomocą zainstalowanej na stałe jednostki sterującej z funkcją zatrzymania awaryjnego
Montaż na pojeździe
- Możliwy montaż na ciężarówce za pomocą płyty adaptera. Kompatybilność z pojazdem holowniczym musi zostać wyjaśniona po otrzymaniu zamówienia.
Zasilanie elektryczne
- Zasilanie elektryczne przez 24 V pojazdu ciągnącego
- Opcjonalnie możliwy dodatkowy pojemnik na akumulator
- Maksymalny pobór prądu ok. 62,5 A (elektrohydraulika)
- Średni pobór prądu podczas pracy (podświetlony obraz) ok. 1,1 A
Przechowywanie
- Dostarczany ze wspornikami do przechowywania, które można montować i demontować za pomocą śrub
Masa całkowita: ok. 1200 kg
- Przetestowane przez TÜV Rheinland na poziomach testowych od 3-50 do 3-54 normy NCHRP 350 dla prędkości 100 km/h.
- spełnia wymogi dyrektywy maszynowej 2006/42/WE
- Odporna na korozję i wodoszczelna konstrukcja
- Dodatkowe sterowanie TMA za pomocą zainstalowanej na stałe jednostki sterującej z funkcją zatrzymania awaryjnego