Próg kierujący pojedynczy element - LN 60 w kolorze białym
BAStestowane nawet BEZ przykręcania lub przyklejania do nawierzchni drogi!
- Testy BASt zgodnie z wytycznymi TL tylko w połączeniu z Leitboy III i paskiem świetlnym
- NCHRP 350 testowany przez amerykańską FHWA
- System antypoślizgowy
Optymalne oddzielenie ścieżek rowerowych (pasów rowerowych) od jezdni! Bezpieczna ścieżka rowerowa w centrach miast, stosowana również w całym kraju jako pas rowerowy lub wyskakujący pas rowerowy!
- Przetestowane przez Federalny Instytut Badań Autostrad! -
Poszczególne elementy fotoradaru są połączone ze sobą za pomocą niezwykle stabilnego metalowego haka.
Stabilne, a jednocześnie elastyczne połączenie zapewnia wystarczające pole manewru do montażu fotoradaru na różnych promieniach łuku. (Kąt 90° na około 11 x 11 m).
System antypoślizgowy (ARS) na spodzie progu zwalniającego zapewnia doskonałą przyczepność do nawierzchni drogi. Można go łatwo wymienić, gdy się zużyje, bez większego wysiłku.
horizont Odbojnic nie trzeba przyklejać do jezdni. Dodatkowe mocowanie za pomocą wkrętów do podłoża również nie jest konieczne. Boczne rowki prowadzące - wznoszące się krawędzie - pomagają zapewnić, że podkład jest mocno dociskany do powierzchni drogi przez ciężar pojazdu, gdy styka się z oponą samochodu.
Progi zwalniające mogą być wyposażone w znaki Leitboy o różnych rozmiarach i różnych włazach lub pachołki Leitboy.
Należy pamiętać, że należy przestrzegać wymogów prawnych obowiązujących w miejscu użytkowania artykułu!
- Testy BASt zgodnie z wytycznymi TL tylko w połączeniu z Leitboy III i paskiem świetlnym
- NCHRP 350 testowany przez amerykańską FHWA
- System antypoślizgowy
- Z hakiem łączącym i śrubą blokującą
- Zwycięzca nagrody German Design Award 2024
- biały
- 8 wymiennych kołków antypoślizgowych
- Boczne krawędzie wspinaczkowe
- Możliwość układania w łukach: 90° do ok. 11 x 11 m
- niezniszczalny
- Odporność na mróz, sól, spaliny, olej itp.