Horizont E-Mail

biuro@rolos.com.pl

Horizont Phone

+48 (0) 297 423 339

Próg kierunkowy pojedynczy element - LN 60 (szyna)

Nr. Art. 255811GE
Odpowiedni do:

BAStestowane nawet BEZ przykręcania lub przyklejania do nawierzchni drogi!

  • Testy BASt zgodnie z wytycznymi TL tylko w połączeniu z Leitboy III i paskiem świetlnym
  • NCHRP 350 testowany przez amerykańską FHWA
  • System antypoślizgowy
Wszystkie szczegóły produktu
Zatwierdzony przez niemiecki BASt (Federalny Instytut Badań Drogowych)
Zgodność z przepisami Krajowego Programu Badań nad Autostradami NCHRP 350
Zgodność z niemieckimi wytycznymi dotyczącymi zabezpieczania miejsc pracy na drogach
Zatwierdzone zgodnie z niemieckimi Technicznymi Warunkami Dostawy TL-Leitelemente

Progi zwalniające mogą (zgodnie z RSA21, część ogólna 5 ff) podlegać przepisom ruchu drogowego. Mogą one pełnić funkcję tymczasowo obowiązujących oznaczeń!

Poszczególne elementy fotoradaru są połączone ze sobą za pomocą niezwykle stabilnego metalowego haka.

Stabilne, a jednocześnie elastyczne połączenie zapewnia wystarczające pole manewru do montażu fotoradaru na różnych promieniach łuku. (Kąt 90° na około 11 x 11 m).

System antypoślizgowy (ARS) na spodzie progu zapewnia doskonałą przyczepność do nawierzchni drogi. Można go łatwo wymienić, gdy się zużyje, bez większego wysiłku.

horizont Odbojnic nie trzeba przyklejać do jezdni. Dodatkowe mocowanie za pomocą wkrętów do podłoża również nie jest konieczne. Boczne rowki prowadzące - wznoszące się krawędzie - pomagają zapewnić, że podkład jest mocno dociskany do powierzchni drogi przez ciężar pojazdu, gdy styka się z oponą samochodu.

Progi zwalniające mogą być wyposażone w znaki Leitboy o różnych rozmiarach i różnych włazach lub pachołki Leitboy.

Odległość 5 m na obszarach miejskich, 10 m poza miastem - można również wybrać mniejsze odległości zgodnie z RSA21.

Należy pamiętać, że należy przestrzegać wymogów prawnych w miejscu użytkowania artykułu!

  • Testy BASt zgodnie z wytycznymi TL tylko w połączeniu z Leitboy III i paskiem świetlnym
  • NCHRP 350 testowany przez amerykańską FHWA
  • System antypoślizgowy
  • Z hakiem łączącym i śrubą blokującą
  • Progi zwalniające i bariery antykolizyjne są urządzeniami drogowymi (VZ 628 + VZ 629) i dlatego mogą być przedmiotem nakazu wynikającego z prawa o ruchu drogowym. (patrz RSA21)
  • Progi zwalniające i bariery antykolizyjne mogą pełnić funkcję tymczasowo ważnych oznaczeń. (por. RSA21)
  • żółty
  • 8 wymiennych kołków antypoślizgowych
  • Boczne krawędzie wspinaczkowe
  • Możliwość układania w łukach: 90° do ok. 11 x 11 m
  • niezniszczalny
  • Odporność na mróz, sól, spaliny, olej itp.
Specyfikacja techniczna
Wymiary
Długość
100 cm
Szerokość
27 cm
Wysokość
9 cm
Waga
18 kg
Zawartość
Zawartość (sztuki)
1
Producent
RTS Recover-Trading-Services GmbH
Am Kirschberg 5
07570 Harth-Pöllnitz
Deutschland
Typ
Numer
Opis
Pobierz
94 5 S001
94 5 S001 english

Czy masz jakieś pytania dotyczące naszego produktu?

Skontaktuj się z nami! Telefonicznie pod numerem +48 (0) 297 423 339 lub poprzez nasz adres e-mailowy biuro@rolos.com.pl